Svensk Digital Handel D-Fokus B2B

9 november, 2017

Växande kundförväntningar kräver tillvägagångssätt baserat på deras behov, vanor och beteende!

Kommer B2B att ha en helt digitaliserad säljprocess? Kan AI tajma kundens sweet spot i köpprocessen? Vad innebär digitaliseringen för din säljprocess och implementeringen av ny teknologi i din organisation?

Verkligheten är på plats
Att uppfylla förväntningarna är inte lätt med tanke på komplexa kombinationer av produkter, lösningar, säljteknik, processer och kanaler som tillverkare och andra B2B-företag lever med idag. På D-Fokus B2B får du ta del av erfarenheter från verkligheten med företag som är mitt i den förändring som krävs.

Det blir vad och hur, inte varför
Dagen är helt rätt för dig som sitter i beslutsfattande ställning i ett B2B-företag. Och som antingen redan vet att du behöver förändra och utveckla erbjudandet och arbetssättet med online och digitalt eller ännu ej insett det.

Utställningen
Du träffar Business Partners till Svensk Digital Handel. Dessa är ledande inom t.ex. logistik, förpackning och marknadsföring.

För mer information >>>

Datum
9 november, 2017
Plats
Svenska Mässan, Göteborg